RMJ:tä järjestävän Nelonen Media Live Oy:n promoottori Timo Isomäki kertoo Länsi-Suomen soittaessa viiden aikaan keskiviikkoiltapäivällä, että festivaalin 30 000 myydyn lipun tavoite näyttää yhä realistiselta.
– Tällä hetkellä ollaan 25 000:ssa, ja kasvua näyttää riittävän, sanoo Isomäki.
Kolmipäiväisen festivaalin suosituin päivä näyttää tällä hetkellä olevan perjantai, ja torstaille ja lauantaille väki jakautuu Isomäen mukaan tasaisesti.
Lippuja jää myytäväksi myös festivaalin pääportille.
– Ei se täyteen tule menemään, mutta aika harvinaista se nykyään olisikin, että juhannusfestari nykypäivänä myytäisiin loppuun.
Maksimikapasiteetilla kävijöitä olisi noin 15 000 joka päivä, eli yhteensä 45 000 kävijää.
Tämä artikkeli on alun perin julkaistu Länsi-Suomi-lehden nettisivustolla.