Nordealla on vahva jalansija Raumalla

Sanomalehdessä Länsi-Suomen Tekstaritalikko-palstalla pohdittiin Rauman konttorimme palveluiden saavutettavuutta tulevaisuudessa. Aihe on meille tärkeä, ja teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että jokainen asiakkaamme saa tarvitsemansa pankkipalvelut juuri hänelle sopivalla tavalla. Nordealla on Raumalla vahva jalansija, jonka haluamme säilyttää.

Raumalla konttoriasioinnille löytyy kysyntää, vaikka koronapandemia onkin kasvattanut etäasiointia. Päivittäisten pankkiasioiden hoitaminen on muuttunut viime vuosien aikana digitalisoitumisen tarjoamien mahdollisuuksien myötä, ja muutos jatkuu vauhdikkaana koko pankkialalla.

Olemme viime vuosina panostaneet aktiivisesti digineuvontaan, jotta kaikilla olisi mahdollisuus hyötyä digitaalisista palveluista. Nykyään asiakkaamme ovatkin meihin yhteydessä puhelimen, chatin ja viestien kautta yli 70 000 kertaa viikossa.

Raumalta käsin asiantuntijamme palvelevatkin paitsi raumalaisia ja lähialueiden asiakkaita, myös asiakkaita ympäri Suomen.

Vilskettä on riittänyt Raumalla tänäkin vuonna, sillä pandemian myötä asunnonvaihtoinnostus on siivittänyt alkuvuonna asuntoluototuksen kymmenen prosentin kasvuun. Myös säästämisen ja sijoittamisen aloittaminen on kiinnostanut raumalaisia ennennäkemättömällä tavalla.

Haluamme olla jatkossakin asiakkaillemme turvallinen ja luotettava kumppani ja kehittää palveluitamme asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Toivotan kaikki tervetulleeksi varaamaan tarpeen mukaan ajan Rauman konttoriin, ja mikäli pankkipalveluiden käyttö kotoa käsin mietityttää, tilaamaan myös maksuttoman Konttori kotona -oppaan Nordean verkkosivuilta.

Jarkko Niemi

toimipaikan johtaja, Nordea