Riku Räsänen: "Youtube-lähetyksen sijaan Rauma tutuksi valtakunnallisella mainoskampanjalla"

Olen itsekseni pohdiskellut tuota Pitsiviikkoa, joka on kaupunkimme vilkkain ja ehdottomasti tärkein turistiviikko.

Olisin itse kyllä sijoittanut siihen käytettävissä olevan rahamäärän ennemmin valtakunnalliseen mainoskampanjaan kuin perunut koko Pitsiviikon ja laittanut rahat yhdeksän tunnin Youtube-nettilähetykseen.

Kampanjalla olisi mainostettu Raumaa ja ehdotettu sitä nyt kesän matkailukohteeksi.

Mikäli sellainen nettiesitys välttämättä olisi ollut tarpeen, olisin sen esittänyt vaikka vasta talvella, kun se kotimaanmatkailu ei ole silloin niin ajankohtainenkaan.

Tämä toki on vain minun mielipiteeni ja monille on nettilähetyskin tärkeä asia, mutta se tuskinpa tuo paljon kaivattuja turisteja Raumalle.

Sitä paitsi heinäkuun lopussa kausi alkaa muutenkin olla jo ohi.

Mutta tähän nyt tarvitsee tänä kesänä vaan asennoitua ja toivotaan, että tulevaisuudessa kuitenkaan ei keskityttäisi ihan pelkkään nettiin.

”Kampanjalla olisi mainostettu Raumaa ja ehdotettu sitä nyt kesän matkailu- kohteeksi.”

Riku Räsänen