Annan hallitukselle neuvon, vaikka sitä ei minulta ole kysyttykään. Nyt tarvitaan malttia ja positiivisuutta. Ei vain komentoja ja määräyksiä. Jatkossa tarvitaan selkeää viestintää ja hyvää tilannetajua, empatiaakin.
Annan hallitukselle neuvon, vaikka sitä ei minulta ole kysyttykään. Nyt tarvitaan malttia ja positiivisuutta. Ei vain komentoja ja määräyksiä. Jatkossa tarvitaan selkeää viestintää ja hyvää tilannetajua, empatiaakin.