Lukko lupaa nostaa pelitilannehidastusten määrää huomattavasti, halli pysyy Kivikylän Areenana

Lukko ja Kivikylän Kotipalvaamo tekivät kolmen vuoden jatkosopimuksen Äijänsuon jäähallin markkinointinimestä.

Kivikylän Kotipalvaamo jatkaa Äijänsuon jäähallin nimisponsorina. Kuva: Juha Sinisalo

Äijänsuon jäähalli on seuraavat kolme vuottakin sponsorinimeltään Kivikylän Areena, sillä Rauman Lukko Oy ja Kivikylän Kotipalvaamo ovat allekirjoittaneet uuden yhteistyösopimuksen.

Rauman kaupungin linjauksen mukaan paikallisten urheilupaikkojen pääkäyttäjillä on oikeus nimen myymiseen. Äijänsuon markkinointinimi on ollut Kivikylän Areena jo vuodesta 2010 lähtien. Nyt solmitun sopimuksen ansiosta se on sitä ainakin kevääseen 2025.

– Kun lähdimme Lukon kumppaniksi vuonna 2010, liikevaihtomme oli miltei 20 miljoonaa euroa vuodessa. Halusimme valtakunnallista näkyvyyttä paikallisuuden kautta ja Lukko on juuri tällainen toimija: paikallinen, mutta samalla kansallinen nähtävyys. Nyt, kun olemme molemmat valtakunnallisia huipputekijöitä aloillamme, on vaan luonnollista jatkaa hienoa yhteistyötä, Kivikylän Kotipalvaamon toimitusjohtaja Jari Laihonen kommentoi tiedotteessa.

Sopimuksesta kertovassa tiedotteessa Lukko lupaa nostaa mediakuutiolla näkyvien pelitilannehidastusten määrää huomattavasti. Hallin nimen lisäksi Kivikylän Kotipalvaamo sponsoroi myös ne. Lisäksi yhteistyösopimukseen kuuluu, että Kivikylän tuotteita on myynnissä Lukon ottelutapahtumissa.

Tämä artikkeli on alun perin julkaistu Länsi-Suomi-lehden nettisivustolla.

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut