Ely-keskuskin toimii nyt lähes kokonaan etänä – yrityspalvelut yritysten tukena

Tapaamisia hoidetaan pääosin puhelimitse ja etäyhteyksin, kertoo Satakunnan ely-keskus.

Satakunnan ely-keskus kertoo siirtyneensä hoitamaan asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköisin välinein ehkäistäkseen koronaviruksen leviämistä. Elyn puhelinvaihde palvelee numerossa 0295 022 000, ja yhteydenottopyynnön asiantuntijoille voi jättää myös sähköpostitse (etunimi.sukunimi@ely-keskus.fi).

Ely-keskuksen työntekijät hoitavat toistaiseksi työtehtäviinsä liittyviä tapaamisia pääosin puhelimitse ja etäyhteyksin. Kokouksia ja tilaisuuksia siirretään tai niihin tarjotaan videoyhteysmahdollisuus.

Ely-keskuksen väki työskentelee tällä hetkellä pääsääntöisesti etätyössä. Elyn asiantuntijat ottavat asiakkaisiin yhteyttä, kun on tarpeen sopia erityisistä menettelytavoissa esimerkiksi yritys- tai maatilakäyntien yhteydessä.

Ely-keskusten yrityspalvelut ovat yritysten tukena joustavasti ja tehostetusti. Tiedotteen mukaan luvassa on muun muassa joustoja yrityksen kehittämisavustuksen myöntämiseen sekä kehittämispalvelujen toteutukseen. Näistä ely-keskus tiedottaa tarkemmin lähiaikoina.

– Ilmoitamme tapahtumiin ja asiakaspalveluun liittyvistä muutoksista mm. Facebook-sivullamme (SatakunnanELYkeskus) ja Twitterissä (@SATELYkeskus), joten kannattaa seurata tiiviisti myös ELY-keskuksen sosiaalisen median kanavia, tiedotteessa todetaan.

Tämä artikkeli on alun perin julkaistu Länsi-Suomi-lehden nettisivustolla.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut