”Ilman huumoria on jopa vaikeaa” – yrittäjä Iiro Koskea innostavat niin Jari Sarasvuo kuin Fingerporikin

Iiro Koski kertoo, ettei ole vielä käynyt Roomassa eikä Pariisissa – toiveena matkat kyllä ovat. Idea Raum Rome Paris -brändistä syntyi, kun opinnäytetyö oli kesken. Keskeneräiseksi se jäikin, mutta presidenttikin on osoittanut ymmärrystä valmistumisen venähtämiselle. Kuva: Jussi Hietikko

Nimen takaa
Länsi-Suomi esittelee ihmisiä lehden sivuilla esiintyvien nimien takaa.


Raum Rome Paris -tuotteet ovat varmasti jokaiselle raumalaiselle tuttuja, ja matkailija saattaa bongata niitä muuallakin. Iiro Koski ei koe, että hänet liitettäisiin vahvasti brändiin. Hän kertoo kuitenkin mielellään puhuvansa intohimoisesti yrityksestään ja brändistään.