Keskitetty ajanvaraus käynnistyy Terveyspalveluissa maanantaina

Rauman Terveyspalvelut keskittää hoidon tarpeen arvioinnin maanantaista alkaen call center -toiminnaksi.

Call center huolehtii sekä pääterveysaseman että Lapin terveysaseman puhelinpalveluista. Kodisjoen terveysaseman puhelinpalvelu ja ajanvaraus säilyvät ennallaan.

Tavoitteena on, että ensisijainen yhteydenotto Terveyspalveluihin tapahtuu jatkossa puhelimitse. Ajanvaraus ja omahoidon ohjaus perustuu jatkossa sairaanhoitajan tekemään hoidon tarpeen arvioon.

Call center toimii arkisin ma-to klo 7.30-17.00, pe ja aattopäivinä klo 7.30-15.00. Yhteydenotot numeroon 02 835 2400.

Kiireellisissä tapuksissa hoidon tarpeen arviointi toteutetaan kiirevastaanoton sairaanhoidollisessa neuvontapuhelimessa arkisin ma-to klo 17.00-22.00, pe ja aattopäivinä 15.00-22.00, viikonloppuisin 7.30-22.00. Yhteydenotot numeroon 02 835 2670.

LUE LISÄÄ KELLO 23.00 ILMESTYVÄSTÄ NÄKÖISLEHDESTÄ

Hanki itsellesi lukuoikeus tilaussivulta. Esimerkiksi 24 tunnin lukuoikeus maksaa vain kaksi euroa.

Mikäli olet jo Länsi-Suomen tilaaja, voit rekisteröityä digipalvelujen käyttäjäksi täällä.