Oikaisu

Perjantain 29.7. Länsi-Suomessa julkaistussa Rauman uimahalliremonttia koskevassa jutussa on nimivirhe. Rauman liikuntapaikkapäällikkö on nimeltään Tommi Cederberg eikä Söderberg, kuten jutussa ja sen kuvatekstissä virheellisesti lukee.

Toimitus pahoittelee virhettä.