Pins-etuohjelma aloittaa tänään Suomessa

Suomeen on tänään lanseerattu uusi kansainvälinen, ei-ketjusidonnainen Pins-etuohjelma. Se yrittää haastaa nykyiset päivittäistavarakaupan kanta-asiakasjärjestelmät avoimuudellaan.

Ei-ketjusidonnaisen ohjelman tuo Suomeen eri aloja edustava yritysjoukko, kuten vakuutusyhtiö Pohjantähti, Suomen Lähikauppa, Verkkokauppa.com, airBaltic, Restel, Fonecta, Matkahuolto, RTV, Synsam ja Timanttiset.

Mukana ovat verkkokaupoista lisäksi esimerkiksi Zalando, CDON.com, Hotels.com, Crocs, Boozt, Brandos ja Asos.

Uuden ohjelman myötä yli miljoonan suomalaisen YkkösBonus vaihtuu Pins-ohjelmaksi. Ohjelmasta löytyy lisätietoa osoitteesta www.pins.fi.

– Erilaiset kanta-asiakasohjelmat ja etukortit ovat nykyään meistä lähes jokaisen arkipäivää. Haluamme Pohjantähdessä tarjota asiakkaillemme myös nykyaikaisia asiakasetuja, joten lähdemme etuohjelmaan mukaan ainoana vakuutusyhtiönä Suomessa, toteaa Pohjantähden toimitusjohtaja Eero Ylä-Soininmäki.