Rauman Energian ilme uudistuu – yhtiö aloittaa myös hyvän mielen kampanjan

Rauman Energian uusi logo on ollut käytössä kesäkuun alusta.

| Päivitetty

Rauman Energia uudistaa ilmeensä. Brändiuudistus on näkynyt asiakkaille kesäkuun alusta.

Tiedotteen mukaan uudistuksessa on huomioitu muun muassa huomioitu pitkä historia sekä alati muuttuva ja kehittyvät toimiala.

Uuteen logoon on palautettu Rauman Energian lempinimestä kumpuavaa ”REO”-symboliikkaa.

Rauman Energian tutuksi tullut "Toimii."-slogan tulee säilymään jatkossakiin.

– Slogan syntyi aikoinaan lähinnä siitä näkökulmasta, että tärkein perustehtävämme, häiriötön energianjakelu, toimii. ”Toimii.” kuvastaa kuitenkin paljon muutakin kuin energianjakelun teknistä toimivuutta. Se kuvastaa esimerkiksi vastuullisuutta, hyvää asiakaspalvelua ja yrityskulttuuria, toimitusjohtaja Marko Haapala sanoo tiedotteessa.

Rauman Energia aloittaa myös Anna kiven kiertää -kampanjan syksyllä 2023.

Kiven saaja pitää sen muutaman kuukauden ajan, ja sen jälkeen kivi annetaan seuraavalle. Kampanjassa on tarkoitus tuoda esiin ihmisiä ja tahoja, jotka nostavat omalta osaltaan hyvää fiilistä kaupungissa.

Tämä artikkeli on alun perin julkaistu Länsi-Suomi-lehden nettisivustolla.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion uusimmat

Luitko jo nämä?

Mainos

Tuoreimmat tähtijutut