Rauman Kaupunginteatteri on uusinut ulkoisen ilmeensä. Uuden logon lisäksi myös nimi vaihtuu muotoon Rauman teatteri. Uudistuksen taustalla on halu kehittää ja selkeyttää viestintää.
– Rauman teatterin ulkoasu- ja nimiuudistus on ollut suunnitelmissa jo useamman vuoden. Aiempi ulkoasu ei ole ollut nykyvaatimusten mukainen. Myös nimi on ollut hieman kankea ja ristiriidassa esimerkiksi teatterin www-osoitteen kanssa, kertoo Rauman teatterin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Petteri Kangas.
– Viime vuonna kirkastimme strategiaamme ja brändin uudistaminen on seuraava askel pitkäjänteisessä kehitystyössämme, Kangas jatkaa.
Rauman teatterin ulkoasu-uudistus on toteutettu yhteistyössä raumalaisen viestintä- ja markkinointitoimiston Bonden kanssa. Hyvin sujuneen yhteistyön myötä Bondesta tuli myös Rauman teatterin laajan kumppaniverkoston uusin jäsen.
Tämä artikkeli on alun perin julkaistu Länsi-Suomi-lehden nettisivustolla.