Rauman terveyspalvelujen keskitetty ajanvaraus on ruuhkautunut potilastietojärjestelmän häiriön vuoksi. Kaikkia takaisinsoittopyyntöjä ei ehditä käsittelemään samana päivänä.
Soittamatta jääneet pyynnöt pyritään hoitamaan seuraavan päivän aikana.
Ajanvaraukseen soittajia pyydetään jättämään vain yksi soittopyyntö. Ylimääräiset soittopyynnöt eivät nopeuta ajan saamista, vaan ruuhkauttavat palvelua entisestään, terveyspalveluista huomautetaan.
– Keskitetty ajanvaraus on ruuhkautunut potilastietojärjestelmän häiriön vuoksi. Toivomme, että asiakkaat odottavat takaisinsoittoa, terveyspalvelujen ylihoitaja Satu-Terhi Kanerva sanoo.
Kiireellisissä tapauksissa voi olla yhteydessä kiirevastaanotolle ja hätätapauksissa tulee soittaa hätänumeroon 112.
Tämä artikkeli on alun perin julkaistu Länsi-Suomi-lehden nettisivustolla.