Tulli palvelee edelleen yhtenä päivänä viikossa

Tulli jatkaa Rauman toimipaikalla asiakaspalvelua nykyisen käytännön mukaisesti yhtenä päivänä viikossa. Asiakaspalvelu on avoinna perjantaisin kello 8–16.15.

Tullin asiakaspalvelu supistuu yhteen päivään viikossa Jyväskylässä, Kokkolassa, Lahdessa, Oulussa, Tampereella ja Vaasassa 1.3.2016 alkaen.

Asiakaspalvelun uudelleenjärjestely koskee myös Tullin asiakaspalvelussa työskenteleviä henkilöitä. Kaikille henkilöille, jotka työskentelevät toimipaikoissa, joissa asiakaspalvelu lakkautetaan, on löydetty korvaavaa työtä Tullissa.

Pääosa Tullin palveluista on sähköisiä ja suurin osa asiakkaista käyttää niitä. Loput tiskiasioinnin palvelutarpeista on mahdollista hoitaa vaihtoehtoisilla asiointitavoilla.

Toimipaikkojen asiakaspalvelumuutoksista ja vaihtoehtoisista asiointitavoista tiedotetaan Tullin verkkosivuilla suomeksi, ruotsiksi, englanniksi ja venäjäksi. Tarvittaessa Tullin henkilö- ja yritysneuvonta neuvoo asiakkaita tapauskohtaisesti.