Uusikaupunki ja Brändö kesämatkailusesonkiin yhteistyössä

Vakka-Suomen Uusikaupunki sekä Ahvenanmaan Brändö löivät keväällä 2014 markkinointivoimansa yhteen ja tempaisivat pystyyn yhteiskampanjan matkailijavirtojen keräämiseksi. Kampanjaidea pohjautuu valmiisiin ohjelmapaketteihin, joiden sisällöt on suunniteltu matkailijalla käytössä olevan ajan mukaan.

− Halusimme tehdä lomareissun suunnittelun ja tekemisen matkailijalle mahdollisimman mutkattomaksi. Tarjolla on matkailupaketit yhden, kahden ja kolmen päivän vierailuille sekä Uuteenkaupunkiin että Brändöhön, Uudenkaupungin palvelusihteeri Teija Isotupa kertoo.

Uuttakaupunkia ja Brändötä kaikkein voimakkaimmin yhdistävä tekijä on merellisyys, jonka vetovoimaan kummassakin luotetaan.

− Matkailupakettimme on nimetty houkuttelevasti Purserin piipahdukseksi, Kipparin kierrokseksi ja Merimiehen matkaksi.